مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

نام ماليات بر ارزش افزوده به گوش اغلبمان خورده، ولي به طور دقيقي نمي دانيم در اين ماليات نام آشنا موضوع از چه قرار است و نسبت به مشمولين اين ماليات، مواعد پرداخت، شيوه پرداخت و نرخ آن آشنايي نداريم. در مشاوره هاي ارزش افزوده دقيقا از همين ابهامات گره گشايي مي شود، ضمن اينكه نكات كليدي در ارتباط با اين ماليات بيان مي گردد و اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار مي گيرد، در آخر بايد اضافه كنم قوانين و مقررات حقوقي و مالياتي دائما در حال تغيير و به‌روزشدن هستند و در مشاوره هاي مالياتي شما اطلاعاتي را دريافت مي نمائيد كه به صورت لحظه اي رصد گرديده اند.

 

ماليات بر ارزش افزوده چيست؟

ماليات بر ارزش افزوده مبلغي است كه فروشندگان كالا يا خدمات از خريداران خود دريافت مي كنند و زمانيكه خود در مقام خريدار باشند آن را پرداخت مي نمايند، در حقيقت اين گونه از ماليات هزينه مالياتي را از گردن توليدكننده برداشته و ميان زنجيره توليد، توزيع و در نهايت مصرف تقسيم مينمايد، اين شيوه دريافت ماليات، غير مستقيم و چند مرحله اي بوده و شيوه محاسبه و دريافت آن براساس ارزش مبادله اي است كه در هر مرحله از زنجيره توليد- توزيع- مصرف تعيين مي گردد .

اين ماليات همانند زنجيره اي است و در هر مرحله اي از خريد و فروش كالاهايي كه ارزش افزوده به آن تعلق مي گيرد، شاهد اضافه گرديدن آن به بهاي كالا و خدمات افزوده شده هستيم كه اين بها توسط خريدار آن كالا پرداخت مي گردد، البته دريافت كننده اين ماليات مكلف است آن را به سازمان مالياتي كشور پرداخت نمايد .

ماليات بر ارزش‌افزوده در نهايت توسط مصرف‌كننده نهايي پرداخت مي‌شود و اين هزينه براي مشاغل نيست. در واقع اين ماليات به عنوان درصدي از قيمت شارژ مي‌شود، به اين معني كه بار مالياتي واقعي در هر مرحله از زنجيره توليد و توزيع قابل‌مشاهده است.

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات برارزش افزوده

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

مشاور ماليات بر ارزش افزوده كيست؟

مشاور ماليات بر ارزش افزوده همان مشاور مالياتي است كه ازميان وكلاي مالياتي گزينش مي شود، اين مشاوران علاوه بر تحصيل و كسب تخصص در شاخه هاي مالي به قدري در حوزه هاي حسابداري و حسابرسي آبديده شده اند كه اشرافي كامل نسبت به حقوق و قوانين مالياتي دارند، البته نبايد از تجربه اداره پرونده هاي مالياتي اين مشاوران در مراجع قضايي غافل شد، تمامي اين تجارب به انضمام اشراف كامل به قوانين، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها، مشاوران مالياتي را قادر مي سازد كه سازمان ها را در پرداخت ماليات كمتر ياري رسانند، در صورت دريافت راهنمايي هاي اين مشاوران از جريمه مالياتي خبري نخواهد بود، كما اينكه با سنجش راه هاي ضرر احتمالي قادرند از بروز هرگونه ضرر در مجموعه شما ممانعت به عمل آورند.

 

ارزش افزوده چيست؟

به زبان ساده ارزش افزوده به ارزشي اطلاق مي گردد كه در هر مرحله به كالا و خدمات افزوده مي شود. اين ارزش، هر يك از مراحل مربوط به زنجيره توليد تا مصرف را شامل مي شود و در هر يك از اين مراحل هم به دليل كاري كه روي آن كالا صورت مي پذيرد ارزش افزوده پيدا ميكند به عنوان مثال فرآيند توليد سازه هاي چوبي را در نظر بگيريد اين سازه ها از مراحل اوليه توليد كه همان چوب خام است تا زماني كه به سازه اي قابل استفاده تبديل گردد، در هر مرحله از برش تا منبت كاري و رنگكاري ارزش افزوده پيدا مي كند و در تمام اين مراحل خريدار آن را مي پردازد، با اين اوصاف ارزش افزوده مربوط به كالاها يا خدماتي است كه سير تكاملي چند مرحله اي را از توليد تا مصرف طي مي كنند تا به دست مصرف كننده نهايي خود برسند.

3qzk_s18.png

وكيل مالياتي كيست؟

وكيل مالياتي همان مشاور مالياتي است ولي اطلاق نام وكيل به اين معني نيست كه از لحاظ حقوقي داراي درجه وكالت است، در حقيقت اين مشاوران در اداره و رسيدگي به پرونده هاي مالياتي موسسات وكالت دارند تا به نيابت از مديران مجموعه از منافع آنها و اظهار نامه هاي مالياتيشان دفاع نمايند، اين وكالت نامه به سبب تسلط آنها به  قوانين، مقررات، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌هاي مالياتي صادر مي شود، اشراف بر استاندارهاي مالياتي اين وكلا را قادر به دفاع از اظهار نامه هاي مالياتي و خلاصي موسسات از جريمه ها و هزينه هاي مضاعف مالياتي مي نمايد.

 

دوره مالياتي در ارزش افزوده چيست؟

طبق ماده ?? قانون ماليات بر ارزش افزوده، هر سال شمسي به چهار دوره سه ماهه تقسيم مي گردد كه تقريبا معادل روزهاي يك فصل است، اين دوره هاي مالياتي را در زير برايتان گرد آورده ايم:

  • دوره نخست : فصل بهار به مدت ?? روز
  • دوره دوم: فصل تابستان به مدت ?? روز
  • دوره سوم: فصل پاييز به مدت ?? روز
  • دوره چهارم: فصل زمستان به مدت ?? روز در سال هاي عادي و ?? روز در سال هاي كبيسه

مودياني كه مكلف به پرداخت ماليات بر ارزش افزوده هستند بايد ظرف مدت ?? روز از اتمام هر دوره مالياتي، اظهار نامه مالياتي خود را از طريق سايت ارزش افزوده به نشاني www.evat.ir و مطابق روش اعلام شده توسط سازمان امور مالياتي ارسال نموده و نسبت به پرداخت ماليات تعيين شده اقدام نمايند، البته فراموش نكنيد كه لازمه ارسال اظهار نامه ارزش افزوده ثبت نام در سيستم ماليات بر ارزش افزوده و دريافت رمز ورود و نام كابري جهت ورود به سايت است.

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

چگونه هزينه هاي مالياتي خود را كاهش دهيم؟

كاهش هزينه هاي مالياتي از دغدغه هاي اصلي هر بنگاهداريست، زيرا اين هزينه ها گاها به قدري سنگين مي شود كه بسياري از عهده پرداخت آن بر نمي آيند، به گونه اي كه در دسته هزينه هاي وحشت آور براي صاحبين مشاغل به شمار مي رود، اما در صورت استمداد از راهنمايي مشاوران مالياتي به دو روش مي توان اين هزينه هاي ناشي از ماليات را كاهش داد، اين دو شيوه از قرار پشتيباني مالياتي و دادرسي مالياتي است كه به توضيح هر يك از اين دو مفهوم به صورت اجمالي خواهيم پرداخت:

گام اول پشتيباني مالياتي: آنچه در درجه اول در پشتيباني مالياتي انجام مي شود، ارائه مشاوره به مديران موسسه و آشنا ساختن آنها با پيچيدگي هاي خاص قوانين مالياتي است. در حقيقت در اين بخش از كار، مشاور مالياتي يا كاركنان بخش مالي موسسه به تنظيم صورت هاي مالي مربوطه به شفاف ترين و دقيق ترين شكل ممكن مي پردازند تا در نهايت به پرداخت حداقلي ماليات بيانجامد، البته نظارت بر قراردادهاي منعقد شده، بررسي چگونگي پرداختي ها و دريافتي هاي موسسه و معرفي راه هاي معافيت مالياتي از ديگر فعاليت هايي است كه توسط اين مشاوران در بخش پشتيباني صورت مي پذيرد.

گام بعدي دادرسي مالياتي: از مرحله پشتيباني مالياتي كه عبور كنيم ديگر اظهار نامه مالياتي ارسال شده و نوبت به بررسي نامه اعمال مالياتي موسسه مي رسد، در اين مرحله پرونده مالياتي شركت در اداره ماليات، هيات هاي حل اختلاف و مراجع قانوني رسيدگي به پرونده هاي مالياتي مفتوح بوده و در حال رسيدگي قرار دارد، بنگاه داران هر ساله در مواعد معيني اقدام به تكميل و ارسال فرم اظهار نامه خود مي نمايند و مميزين مالياتي هم كه در اين مرحله ورود يافته اند، پس از بررسي پرونده ها و موارد مطروح در آن، در برخي موارد اظهار نامه موسسات را رد و خود راسا مالياتي را مشخص مي نمايند. در اين مرحله كه اصطلاحا آن را علي الراس شدن مي نامند، حضور فردي آگاه به عنوان مشاور ضرورت مي يابد تا با راهنمايي هاي خود شما را از پرداخت ماليات مضاعف خلاصي داده و از حقوق شما نزد مراجع مالياتي دفاع نمايد .

در حقيقت اين مشاوران و وكلا با بهره از تخصص، تجربه و تسلط خود نسبت به قوانين، ماليات صادره از سوي مميز مالياتي را برگردانده و مانع پرداخت ماليات مضاعف مي گردند .

 

تاريخ هاي مهم ماليات بر ارزش افزوده

مواعد قانوني و مهم پرداخت ماليات بر ارزش افزوده به شرح زير است:

الف- موعد عرضه كالا:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب، تاريخ تحويل كالا يا تاريخ تحقق معامله كالا كه مقدم باشد.

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي ثبت دارائي در دفاتر يا تاريخ شروع استفاده يا تاريخ برداشت كه مقدم باشد .

در مورد معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه .

 ب- موعد ارائه خدمات:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب يا تاريخ ارائه خدمت كه مقدم باشد .

در خصوص معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه.

 ج- موعد صادرات و واردات:

در خصوص صادرات، هنگام صدور (از حيث استرداد) و در مورد واردات تاريخ ترخيص كالا از گمرك و در خصوص خدمت، تاريخ پرداخت مابه ازاء.

تبصره- در صورت استفاده از ماشين هاي صندوق، تاريخ تعلق ماليات، تاريخ ثبت معامله در ماشين ملاك است.

 

هزينه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده

هزينه هر دقيقه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده ???? تومان است، آنچه در مقايسه هزينه مشاوره هاي حضوري و تلفني به سهولت مي توان دريافت اين است كه از پرداخت هزينه هاي سرسام آور حضور نزد وكلاي مالياتي خبري نيست، كما اينكه هزينه فرصت و صرفه جويي در زمان، وقت و انرژي را هم مي توان به عنوان مزيت به اين نوع مشاوره هاي تلفني افزود . پس هر زمان، هر جا و در هر شرايطي ميتوانيد روي كمك مشاوران تلفني آرموو حساب كنيد .

 

تاريخ هاي ضروري مالياتي

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

اولين ماموريت ما در اين بخش از آرموو آشنايي مشاوره گيرندگان با مفهوم دقيق ماليات بر ارزش افزوده است، بالطبع هر فرد به فراخور برخوردي كه با اين مفهوم مالياتي داشته نياز به مدد يك مشاور حاذق دارد، اما ارائه توضيحات با زباني ساده و قابل فهم همواره دغدغه بسياري از جمله خود ما بوده است، به همين سبب به شما قول مي دهيم درمشاوره هاي آرموو خبري از اصطلاحات غير قابل درك نيست، بلكه مشاوران ما هر مفهومي را به ساده ترين شكل ممكن به شما ارائه مي دهند و در صورتي كه نياز به دانستن اطلاعاتي جامع تر و كامل تر در خصوص مقوله مورد پرسشتان داريد تمامي اين ابهامات را مرتفع نمايند .

جهت اطلاع از اصطلاحات تخصصي در حوزه‌هاي مالي و مالياتي و رسيدن به پاسخ سئوالاتتان به بياني ساده و همه ‌فهم مي توانيد از راه هاي زير با مشاوران آرموو ارتباط برقرار نمائيد:

مشاوره مالي 021-45298

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/vat-advice/

 

بازي هاي پولي

بازي هاي پولي

اگرچه خريدهاي درون برنامه اي به طور كلي بهتر از بازي هاي پولي كار مي كنند ، اما اين همچنان يك روند كسب درآمد از بازي هاي تلفن همراه است كه قابل ذكر است. اگر ناشر تثبيت شده بازي هاي موبايل هستيد و طرفداران زيادي داريد ، بازي هاي پولي منطقي است.

به عنوان مثال ، Minecraft يك بازي موبايل پولي است ، اما با اين وجود به ليست بازي هاي پردرآمد در فروشگاه هاي برنامه راه يافت.

همچنين ، برخي از بازيكنان خريدهاي درون برنامه اي را دوست ندارند. آن دسته از كاربران اغلب مايل به پرداخت پيش پرداخت و اجتناب از تبليغات و يا پرداخت هزينه سكه ، سنگهاي قيمتي و ساير مطالب هستند.

بنابراين وزن كنيد كه آيا اين براي بازي شما منطقي است يا نه.افكار نهايي در مورد روند كسب درآمد از بازي هاي موبايل
اميدوارم ، اكنون ايده بهتري در مورد چگونگي كسب درآمد از بازي موبايل خود در سال 2020 داشته باشيد.

اكنون مي خواهيم از شما بشنويم.

فكر مي كنيد بزرگترين روند كسب درآمد از بازي هاي موبايل در سال 2020 كدام باشد؟ آيا چيزي را از دست داده ايم؟ در قسمت نظرات پايين ما را آگاه كنيد!

براي ماندن در جريان اطلاعات ، در خبرنامه ما مشترك شويد. ما آخرين اخبار و جديدترين روندهاي مربوط به برنامه ها و بازي هاي موبايل را براي شما به ارمغان مي آوريم!

بيشتر بخوانيد درباره بازاريابي بازي موبايل

45+ آمار بازي موبايل براي سال 2020 كه ذهن شما را به باد خواهد داد
بازاريابي بازي Indie Mobile: بهترين استراتژي ها براي سال 2020
چگونه بازي خود را در Google Play برجسته كنيم: 8 نكته اي كه در سال 2020 كار مي كنند
چگونه بازي خود را در App Store برجسته كنيم: راهنمايي براي سال 2020

درباره اودونيس:

در سال 2018 و 2019 ، Udonis Inc بيش از 14.1 ميليارد تبليغات ارائه داد و بيش از 50 ميليون كاربر را براي برنامه ها و بازي هاي تلفن همراه به دست آورد. ما توسط 5 شركت عمده بررسي بازاريابي به عنوان يك آژانس پيشرو در بازاريابي تلفن همراه شناخته شده ايم.

ما به بيش از 20 برنامه و بازي تلفن همراه كمك كرديم تا به نمودارهاي برتر برسند. آيا مي خواهيد بدانيد كه چگونه آن را بسيار بي دردسر نشان مي دهيم؟ براي اطلاع از اين موضوع با ما ديدار كنيد.

منبع : chaharfaasl

 

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

ولنتاين جشن متفاوتي با ديگر جشن‌هاست. هديه ولنتاين با ديگر هديه‌ها فرق دارد چرا كه برخلاف هديه ديگر جشن‌ها  يك هديه كاربردي نيست و بيشتر جنبه فانتزي و يادگاري دارد.  البته اين بستگي به هنر و ذوق شما دارد كه چقدر اين هديه را بهتر انتخاب كنيد ولي مطمئن هستم كه تهيه كادو ولنتاين مردانه دغدغه‌ي بزرگتري براي خانم‌ها هست و اصولا آقايان با يك هديه ساده آماده (??? آقايان) سروته ماجرا را خم مي‌آورند و برعكس خانم‌هاي عزيز دوست دارند كه بهترين كادوي ولنتاين براي پسر را تهيه كنند.

ولي براي همسر يا نامزدمان چه چيزي بخريم؟ هديه انتخابي شما بايد حسي را منتقل كند كه همواره بين شما مشترك است. بايد به اين موضوع بسيار دقت كنيد. يعني ممكن است من به يك هندزفري نياز وافري داشته باشم ولي دوست دارم در روز ولنتاين از همسرم يك قاب عكس با تصوير خاطره‌انگيز از خاطراتمان هديه بگيرم نه يك لزوما يك هندزفري!

 

همچنين بسته بندي هديه ولنتاين هم اهميت ويژه اي دارد كه قبلا درباره آن در وبلاگ روسيلي در مطلب هديه ولنتاين خود را با اين ? روش خلاقانه و ساده بسته بندي كنيد صحبت كرده‌ايم.

پيشنهادهاي روسيلي براي كادو ولنتاين براي آقايان

در ادامه به معرفي چند ايده براي ولنتاين خواهيم پرداخت.

?- قلك عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌ايد و برنامه‌ كارهاي بزرگ را در سر داريد پيشنهاد مي‌كنم با يك هديه حساب شده به يار زندگي مشترك‌تان ثابت كنيد كه مي‌خواهيد زندگي‌تان را باهم بسازيد. يك قلك شيشه‌اي با چند سكه پول داخل آن مي‌تواند هديه‌اي باشد كه هميشه شما را به ياد مرد زندگي‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شيشه‌اي با كلي شكلات و تزيين زيبا مي‌تواند يك قلك عاشقانه ديگر باشد. من خودم يكي شبيه اين را دريافت كرده‌ام و بسيار دوستش دارم.

?- جعبه خوردني‌هاي خوشمزه

حتما بارها شنيده‌ايد كه راه قلب مردان از شكمشان مي‌گذردمن به عنوان يك مرد اعتراف مي‌كنم كه كاملا اين موضوع صحيح استيك جعبه دوستاني از انواع خوراكي‌هاي باحال كه مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ي مخفي كه در گوشه‌اي كمد خود خواهد گذاشت و گاهي به دنبالش خواهد رفت مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

اين جعبه مي‌تواند پر از انواع شكلات، سس‌هاي مورد علاقه، تنقلات، نوشيدني‌هاي مورد علاقه و …. باشد.

چه چيزي بهتر از يك جعبه خوشمزه انواع خوردني براي هديه ولنتاين براي آقايان شكمو

?لباس‌هاي بافتني

لباس بافتني از اين نظر جذابيت دارد كه وقت زيادي صرف آن كرده‌ايد و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌ايد. اصلا كلاه و شالي كه مادران براي فرزندانشان مي‌بافند نماد عشق است. شما هم مي‌توانيد اين كار را بكنيد، كافي است از همين الان شروع كنيد و هر شب يك ساعت وقت بگذاريد.

 

من اگر چنين كلاه بافتني را براي هديه ولنتاين دريافت كنم و مطمئن باشم كه معشوقم آن را بافته است محال است با چيز ديگري در زندگي عوضش كنم. يا ميتوانيد يك كلاه بيسبالي هديه دهيد. 

?- كتاب و موسيقي و فيلم و هر اقلام فرهنگي ديگري

لازم نيست هديه ولنتاين براي آقايان چيزي باشد كه بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چيزي بهتر از اينكه به مناسبت ولنتاين با هم به يك تئاتر زيبا برويد و يا در يك كنسرت خوشحال شركت كنيد.

همچنين مي‌توانيد يك فيلم جذاب دانلود كنيد و با كلي هله هوله و به مناسبت ولنتاين بنشينيد و در كنار هم تماشايش كنيد، هدف اين است كه بهانه‌اي پيدا كنيم براي خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چيزي بهتر از لحظه‌هاي خوب با يك فيلم خوب در كنار هم به بهانه شب ولنتاين

 

درباره هديه بخوايند: كانال هديه مردانه

?- يك گجت دوست داشتني

خوب هر قدر هم كه بخواهيم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها يك طرفشان عاشق چيزهايي مانند فوتبال! تكنولوژي! و ماشين يا چنين چيزهايي است. يك مجسمه مينياتوري از چيزي كه خيلي دوستش دارد مي‌تواند ولنتاين امسال شما را خاطره انگيز كند.

اگر عاشق تكنولوژي است مي‌توانيد چيزي مانند يك دستگاه VR يا يك لنز براي گوشي به او هديه بدهيد. چيزي كه لزوما نياز وافري به آن ندارد ولي از داشتنش خوشحال مي‌شود.

يك گجت تكنولوژيك كه نياز اساسي به آن ندارد ولي از داشتنش لذت مي‌برد

?- كارت تبريك ولنتاين

خوب اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست نداريد زيادي هزينه كنيد و در عين حال كارتان شيك باشد و دلنشين و يا اينكه اگر سال هاي زيادي از رابطه‌تان مي گذرد و دوست داريد كه كمي متانت به خرج دهيد ?? پيشنهاد مي كنيم از كارت تبريك هاي ساده و خلاقانه براي هديه ولنتاين آقايان استفاده كنيد.

 

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

ليست بهترين هديه ها براي مردان مخصوصا اگر از مردان مهم زندگي‌تان باشند چيزي است كه نبايد آن را تا دقيقه‌هاي آخر به تعويق بيندازيد. چه قرار باشد براي پدر، پسر، برادر، همسر يا  به دنبال انتخاب كادو تولد براي دوست پسر خود باشيد، دلتان مي‌خواهد چيزي تهيه كنيد كه مطمئن باشيد دوستش خواهد داشت.

لباس، كفش،‌ لوازم چرمي، و ابزارك‌هاي حرفه‌اي خوشايند تنها بعضي از اقلامي هستند كه واقعا نمي‌توانيد امسال از هديه دادن‌شان غافل شويد. براي كمك به شما در جهت راهنمايي درمورد خريد هديه براي آقايان ، فهرستي از ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان زندگي‌تان فراهم آورده‌ايم. با ما همراه شويد تا با اين هداياي فوق‌العاده جذاب آشنا شويد.

بهترين هديه براي مردان در روز تولدشان

?.ست لوازم بهداشتي و پيرايش مردانه

4p1o_m2.jpg

اين هديه از آن دست هديه هايي است كه خيلي مورد استفاده آقايان است مخصوصا اگر از يك برند خوب مثل نيوا يا آديداس باشد. هميشه نبايد هديه شما سالهاي سال باقي بماند. همين كه طرف مقابل تان از هديه اي كه گرفته احساس رضايت كند و تا مدت زماني هرچند كوتاه از آن استفاده كند باعث خوشحالي است.

كادويي براي آقايان ?: كيف پول نو

 

وقتي صحبت از كيف پول مردانه مي‌شود، برندهاي خوب بسياري وجود دارند كه مي‌توانيد از بين آن‌ها دست به انتخاب بزنيد. بعضي از آن‌ها طرحي ساده دارند كه نازك است اما در عين حال مي‌توانيد هر چيزي را كه احتمالا نياز خواهيد داشت همراه خود هم حمل كنيد در آن جا بدهيد. چه آن را جيب جلو بگذاريد چه جيب عقب، جلوه و ظاهري نرم و براق خواهد داشت. البته اين نكته هم مهم است كه اگر براي همسر يا نامزدتان كيف ميخريد حتي المقدور كيف كوچكي باشد كه پول نقد زيادي در آن جا نشود و ايشان مجبور شوند پول هاي نقدشان را هميشه در كيف شما نگه دارند!!!

?. يك جفت كتاني راحت

 

هر مردي بايد يك جفت كتاني شيك و راحت را داشته باشد، پس اگر شماره پايش را مي‌دانيد خريدن يك جفت كتاني واقعا هيجان انگيز است.

هديه براي آقايان ?: اسپيكرهاي هوشمند

 

از آنجايي كه جديدترين اسپيكرهاي هوشمند در كشورمان وجود دارد و با قيمت هاي متنوعي مي‌توانيد يكي از مفيدترين اقلام عرصه‌ي فناوري را به عنوان هديه بخريد پس براي تعطيلات نوروز كه پيش رو داريم براي كسي كه دوستش داريد يك نمونه از آن را خريداري كنيد. اين اسپيكر هوشمند مي‌تواند موسيقي پخش كند، به سوالات پاسخ دهد، تماس برقرار كند، و اطلاعاتي در هر زمينه از نتايج رقابت‌هاي ورزشي تا وضعيت آب و هوا به ما بدهد. همچنين مي‌تواند ساير وسايل هوشمند خانه مانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها، و سيستم‌هاي آب‌پاش را كنترل كند.

هديه براي آقايان ?: ساعت مچي لوكس

 

خريدن يك ساعت مچي لوكس و شيك هر مردي را ذوق زده مي‌كند. پيشنهاد ما خريدن يك ساعت مچي با بند چرمي قهوه‌اي اعلاء، يك بدنه‌ي طلايي، و يك صفحه‌ي سفيد با عقربه‌هاي طلايي و درجه‌بندي‌هاي ساعت‌شمار است.

در ادامه درباره انتخاب كادو براي دوست پسر بيشتر خواهيم نوشت.

?. پيراهن چهارخانه

خب حتما شما هم افسانه هاي مختلف را درباره جذابيت پيراهن هاي چهارخانه براي آقايان شنيده ايد! مخصوصا در فرهنگ ما ايراني ها اين پيراهن هاي چهارخانه محبوبيت زيادي دارند. پس با توجه به سن و سالمردي كه قرار است برايش هديه بخريد به دنبال يك پيراهن چهارخانه خوشرنگ و خوش پارچه باشيد.

هديه براي آقايان ?: شلوارهاي جين بسيار راحت

شلوار جين‌هاي شيك كانون توجه هر پوشش بي‌نظيري را تشكيل مي‌دهند. به دنبال جين‌هاي شيك، بادوام، و مقرون به صرفه باشيد و اگر چنين چيزي را پيدا كرديد و از بابت سايز هم مطمين بوديد براي خريد معطل نكنيد.

?. هدفون بي‌سيم فوق‌العاده

اين روزها كه تلفن‌هاي همراه بيشتر و بيشتر از رابط‌هاي تي‌آر‌اس فاصله مي‌گيرند، هدفون‌هاي سيم‌دار ديگر قديمي شده‌اند و هدفون‌هاي بلوتوثي بي‌سيم بهترين چيزي هستند كه مي‌توانيد بخريد. صداي آن‌ها فوق‌العاده است.

هديه براي آقايان ?: ملحفه‌هاي بهتر

مردها هم شايستگي آن را دارند كه صاحب ملحفه‌هاي خوبي باشند. احتمال دارد مردي را در بين نزديكان خود بشناسيد كه به يك دست ملحفه‌ي نو نياز داشته باشد. پس چه خوب است كه يك ست روتختي، روبالشي و ملحفه شيك و خوشرنگ برايش بخريد.

??. ست لوازم ورزشي مردانه

كدام مردي است كه ورزش كردن را دوست نداشته باشد؟ تقريبا همه!!!! از يان شوخي كه بگذريم بيشتر آقايان اين روزها مدت زماني را به ورزش كردن و باشگاه رفتن اختصاص مي دهند و خريدن يك ست شيك و پركاربرد ورزشي هديه خوبي محسوب مي شود.

??. بليط كنسرت خواننده مورد علاقه

براي خريد اين هديه بايد با روحيات آقاي مورد نظرتان كاملا آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد بليط كنسرت خواننده مورد علاقه اش را بخريد. البته موقع خريد بليط كنسرت يادتان باشد علايق و سلايق خودتان را اصلا دخالت ندهيد. مثلا اگر شما به حامد همايون علاقه داريد دليلي نمي شود كه آقاي مورد نظر شما هم از رفتنبه كنسرت اين خواننده لذت ببرد! پس درست انتخاب كنيد.

??. كوله پشتي مخصوص لپ‌تاپ

اين نوع كوله‌هاي بزرگ و جادار يكي از بهترين كوله‌ پشتي‌هاي مخصوص مردان است كه مي‌توانند با آن حتي به سر كار بروند. سعي كنيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه به خوبي براي هر دفتر و اداره‌اي مناسب باشند، و حواستان باشد مدلي خريداري كنيد كه پشتي لايي دار و بندهاي شانه‌اش آن را به گزينه‌اي مناسب براي آقايان تبديل كند.

هديه براي آقايان ??: قاب چرمي آي‌پد

مردها هميشه كالاهاي چرمي با كيفيت را دوست دارند، بنابراين قاب چرمي آي‌پد وسيله‌ي بي‌نظيري است كه مي‌توانيد تعطيلات نوروز امسال به يك آقا هديه بدهيد. اين محصول كه رنگ‌هاي متنوعي دارد، به راحتي آي‌پدها يا تبلت‌ها را در خود جاي مي‌دهد و شامل يك دفترچه يادداشت هم هست. اين وسيله مي‌تواند براي دانشجويان و كارمندان حرفه‌اي بسيار سودمند و مفيد باشد.

??جوراب هاي طرحدار مردانه

اين شوخي قديمي كه هميشه براي آقايان جوراب به عنوان هديه خريده مي شود واقعا كار درستي نيست! وقتي مي توان با يك ست كامل از جورابهاي ضد بو و ضد عرق و شيك و خوش پارچه شادي را به يك آقا هديه داد دليلي ندارد كه به خاطر حرف ديگران اين كار را انجام ندهيم.

??. عطر و ادكلن

انواع مختلف عطرها و ادكلن هاي مردانه از بهترين و در دسترس ترين هدايا براي آقايان هستند. شما با اطلاع از تمايلات طرف مقابل تان مي توانيد به راحتي عطر يا ادكلن مورد نظر را انتخاب و تهيه نماييد.

??. كلاه هاي شيك و مجلسي يا اسپرت

كلاه معمولا به پوشش يك آقا سبك و نمايي جالب مي‌دهند. حالا اگر كلاه پشمي براي فرار از سرما باشد يا كلاه نقاب دار براي جلوگيري از آفتاب يا هر مدل كلاه شيك ديگري كه با يك كت و شلوار يا كت تك شيك ست شوند مي توانند هداياي خوبي باشند.

??.جعبه‌ي هديه‌ي مردانه

اگر براي يك مرد تمام عيار و واقعي خريد مي‌كنيد، احتمال آن بسيار زياد است كه خيلي به كادو و روبان پيچ كردن هديه‌اش علاقه‌اي نداشته باشد. جعبه‌هاي هديه طيف گسترده‌اي از هديه‌ها‌ي كوچك رنگارنگ را ارائه مي‌دهند كه مردها عاشق‌شان هستند – و همه‌ي اين هديه‌ها داخل يك جعبه‌ي چوبي بسته‌بندي مي‌شوند. مردها، براي آنكه ببينند داخل آن چيست مجبور خواهند بود با يك اهرم درب محكم بسته شده‌ي جعبه را باز كنند. محدوده‌ي اين هدايا متنوع است :‌ از جعبه‌هاي آرايش و اصلاح گرفته تا جعبه‌ي واكس و ….

??. عينك آفتابي

يك جفت محافظ چشم جذاب هميشه هديه‌اي معتبر و با ارزش به شمار مي‌آيد. براي خريد عينك هاي آفتابي هم به برند آن توجه كنيد و هم به مقدار يووي آن و هم اينكه چقدر به صورت آقاي مورد نظر شما مي آيد.

??. پلي‌استيشن ?

اگر مي‌خواهيد برنده‌ي تعطيلات پيش رو باشيد، براي مرد زندگي‌تان يك پلي‌استيشن ? اسليم بخريد. PS4 ، نه تنها به عنوان يك سيستم بازي استفاده مي‌شود، بلكه همچنين قادر است فيلم و موسيقي پخش و تصاوير را ذخيره كند – و با ? ترابايت حافظه، اين امكان براي آن نامحدود است. اين كنسول كم تيراژ يك طرح استتاري دارد و بازي كال آوو ديوتي جنگ جهاني دوم به صورت پيش‌فرض روي آن نصب شده است.

??.جاي كارت چرمي

كارت‌هاي تجاري و يا اعتباري مختلف مي‌توانند جاي زيادي در كيف پول آقايان بگيرند. با وجود كارت‌هاي اعتباري و پول نقد، جاي كافي در كيف پول آقايان باقي نمي‌ماند و هيچ مردي دوست ندارد يك كيف بزرگ را با خودش، به اين طرف و آن طرف حمل كند. خريد يك جاكارتي چرمي شيك و جمع و جور مشكلات اينچنين هر آقايي را برطرف مي كند.

??.ست ماشين اصلاح مردانه

معمولا آقايان در وسايل شخصي خود ست اصلاح را دارند اما ممكن است بسيار قديمي و كهنه باشد و خودشان يا حوصله خريد جديد نداشته باشند يا از سر صرفه جويي با همان ست كهنه سر كنند. از اين رو ريش تراش و انواع موزر مردانه هديه ايي كاربردي و مناسب است كه مطمئنا آقايان استقبال خوبي از آن مي كنند.

??. دمپايي‌هاي داخل خانه‌ يا راحتي محل كار

در حالي كه دمپايي‌هاي خانگي مرسوم عموما شل و ول هستند و كفه‌ي ضعيفي دارند، برخي از دمپايي‌هاي كلاسيك يك رويه‌ي محكمتر اما نرم و راحت و يك كفه‌ي لاستيكي نرم دارند. بسياري از آقايان علاقه دارند در خانه با دمپايي راه بروند يا وقتي به محل كارشان مي رسند كفش هاي رسمي رادرآورند و دمپايي بپوشند. خوب است به اين سليقه احترام بگذاريد و يك جفت از آن دمپايي هاي زيبا را بخريد.

??. لباس ورزشي تيم محبوب

شايد كمتر مردي را بتوان يافت كه عاشق ورزش و علي الخصوص فوتبال نباشد. از بين همه‌ي تيم‌هاي فوتبال دو تيم پرسپوليس و استقلال بيشترين هوادار را در كشور دارند. بنابراين ايده‌ي خوبي به نظر مي‌رسد كه به عنوان هديه پيراهن بازيكن مورد علاقه‌ي اين آقا را كه در يكي از اين دو تيم مطرح بازي مي‌كند خريداري و به او هديه كنيد. اگر مي‌خواهيد سورپرايز خود را كامل كنيد مي‌توانيد آن پيراهن را با امضاء بازيكن مشهور مورد نظر خريداري كنيد.

??. دستگاه ورزش و نرمش خانگي

بسياري از آقايان براي باشگاه رفتن وقت ندارند، دستگاه ورزش و نرمش خانگي تياريكس كه در تمام فرشوگاه هاي ورزشي به راحتي پيدا مي‌شود گنجاندن جلسات ورزشي را در برنامه‌ي روزانه و در منزل راحت و ساده مي‌كند. تياريكس اصلي ترين سيستم تمريني است كه به عنوان يك اهرم بين گرانش و وزن بدن عمل كرده و مي توان با آن صدها تمرين مختلف را انجام دهيد.

هديه براي آقايان ??: لباس خواب مردانه‌ي نرم و راحت

 

بهتر است اين تفكر قديمي را كنار بگذاريم كه فقط خانم ها بايد موقع خواب لباس مخصوص خواب بپوشند . چه اشكالي دارد يك لباس نرم و نخي و راحت براي اين آقا بخريد تا شب ها موقع خواب بپوشد و از خوابش لذت ببرد

 

كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

0wc_m6.jpg

آموزش كنكور ،‌نبودن منابع آموزشي خوب و در سطح كنكور و وجود اساتيدي كه دانش آموزان را آماده ي اين مسابقه ي بزرگ كنند باعث شده دانش آموزان از كنكور ترسيده و استرس اين آزمون آن ها را به سمت موسسات آموزشي كنكور مي كشاند. در اين فضا چون تنوع در منابع بسيار بالاست و بسيار گسترده است والدين و دانش آموزانشان سردرگم دنبال پيدا كردن بهترين منبع براي آماده شدن براي كنكور و اين آزمون سخت خود  هستند.

متاسفانه در اين ميان موسسات و افراد سو استفاده گر نيز بسيار زياد شده و دنبال بدست آوردن سود از اين فضاي به وجود آمده اند و موفقيت دانش آموزان و هدف هاي آن ها و خانواده هايشان براي آن ها اهميتي ندارد. در اين ميان جاي خالي يك راهنماي درست و چراغ راهي خالي بود كه موسسه ي حرف آخر تصميم گرفت براي دانش آموزان اين مسير را روشن و آن ها را تا رسيدن به اهدافشان هدايت و راهنمايي كند.

آموزش كنكور به روش موسسه حرف آخر چه كمكي به ما مي كند؟

از مهم ترين كمك هاي موسسه ي حرف آخر مي توان به آموزش با استفاده از مدرن ترين تكنولوژي آموزشي اشاره كرد كه در هموار كردن اين مسير براي دانش آموزان قدم بسيار بزرگي به شمار مي رود.  بسته آموزش كنكور حرف آخر براي تمامي دروس اختصاصي و يا عمومي پكيج‌ هاي آموزشي متنوعي توليد كرده است .

موسسه ي حرف آخر در تلاش است كه با بهترين شيوه هاي تدريس و بهترين روش هاي مطالعه ي دروس مسير را براي دانش آموزان راحت تر كند تا به اهداف خود در اين مسير برسند و از اين آزمون سخت سر بلند بيرون بيايند.حال چندين سوال پيش مي آيد كه شايد ذهن والدين و دانش آموزان را درگير كرده باشد. اين تكنولوژي ها و آموزش ها قرار است چطور به دانش آموزان ما كمك كند؟ و يا تفاوت آن با آموزش هاي قديمي و به اصطلاح ما سنتي چه فرقي مي كند؟

فرق آموزش كنكور موسسه حرف آخر با ديگر موسسات كنكوري

سبك آموزشي موسسه ي حرف آخر كه انقلاب شگرفي در اين زمينه بوده و هست آموزش به وسيله انيميشن و با استفاده از شهودي سازي و تصوير سازي است كه براي تمامي دروس عمومي و اختصاصي در موسسه به دانش آموز آموزش داده مي شود. اكنون اين سوال پيش مي آيد كه چطور با ديدن انيميشن و يا تصاوير مي توان براي كنكور آماده شد و يا چقدر تاثير گذار است؟

در گذشته و قبل از شروع كار موسسه و يا حتي امروزه استفاده از شيوه هاي قديمي براي آماده شدن براي كنكور فقط از يك نيمكره ي مغز دانش آموز براي آموزش استفاده مي شد. همين موضوع باعث مي شد تا حفظ موضوعات در ذهن و به ياد آوري آن ها براي دانش آموز بسيار سخت تر شود. اما راه حل موسسه ي حرف آخر براي اين معضل استفاده از تصوير سازي موضوعات و استفاده از انيميشن براي آموزش دادن به دانش آموزان است تا از حد اكثر فضاي ذهني دانش آموز استفاده شده و به خاطر سپاري مباحث براي دانش آموزان ساده تر شود.

استفاده از الگو و نقشه راه در آموزش كنكور

مي خواهم اين بخش را با يك مثال مناسب خدمت شما دانش آموزان و يا والدين عزيز توضيح دهم.

مساله اي كه ما را به استفاده از اين روش مجاب كرد اين بود كه دانش آموزان براي حل سوالات كنكور زمان فوق العاده كمتري نسبت به تشريحي دارند و موسسات و يا اساتيد ديگر نيز براي حل اين معضل و مشكل بزرگ دانش آموزان را درگير هزاران فرمول و يا مساله مي كنند.

خواندن دروس به روش تشريحي

  • فرض كنيد كنار رودي رفتيد و قصد ماهيگيري داريد. اگر به دست خالي براي اين هدف تلاش كنيد ممكن است تا آخر شب حتي يك ماهي را هم نگيريد. اين دقيقا مانند حل سوالات كنكور با استفاده از راه حل ها و روش هاي تشريحي است. شما اگر با اين روش ها براي كنكور دادن تلاش كنيد زمان خود را بسيار هدر خواهيد داد زيرا براي حل سوالات به روش هاي تشريحي حداقل نياز داريد دو الي پنج دقيقه زمان خود را صرف حل كردن يك سوال كنيد در صورتي كه براي هر سوال در كنكور نهايتا يك دقيقه و يا زير يك دقيقه زمان خواهيد داشت.

خواندن دروس به روش تستي

  • حال فرض كنيد به شما يك چوب ماهيگيري بدهند. با هر بار استفاده از اين چوب ماهيگيري فقط و فقط مي توان يك ماهي گرفت اين دقيقا مانند استفاده از روش هاي تست زني اساتيد و موسسات ديگر است كه براي هر سوال يك روش حل ارايه مي دهند كه به دو دليل مي تواند دانش آموز را به خطا بياندازد. اولا اگر طراحان دو نمونه سوال را با هم تركيب كنند چه؟ و دوما مگر يك دانش آموز مي تواند در آن واحد چند فرمول را به خاطر بسپارد؟ پس اين روش نيز روش بسيار مناسبي براي حل سوالات و رتبه شدن در كنكور روش مناسبي نخواهد بود.

خواندن دروس با الگو هاي موسسه حرف آخر

  • اكنون فرض كنيد كه مي خواهيد از تور استفاده كنيد و با كمك آن از رود ماهي بگيريد. با استفاده از آن با هر بار انداختن در آب چقدر ماهي مي توان گرفت؟اين دقيقا مثال جالب و كاملي از الگو هايي است كه اساتيد موسسه ي ما استفاده مي كنند و با كمك آن ها دانش آموز را براي اين عرصه ي رقابت سخت آماده مي كند. نحوه ي توليد و بدست آوردن الگو هاي موسسه ي حرف آخر از درون فرمول هاي اصلي نيست. بلكه از تركيب تمامي فرمول هاي مباحث به يك الگو يا روش حل كامل و جامع مي رسد.

آموزش كنكور با بهترين اساتيد كشور

مي توان به جرات گفت كه روش تدريس و يا تصوير سازي كه از آن ها و تاثيراتشان در ابتداي همين متن صحبت شد فقط بخش كوچكي از عوامل موفقيت دانش آموزان است. بخش اصلي تاثير گذاري را اساتيد حرف آخر در دانش آموزان دارند كه با تدريس شيوا و گويا آن ها را براي اين رقابت سخت آماده نمايند. از برترين اساتيد كشور كه موسسه با آن ها در مسير موفقيت دانش آموزانش قدم برمي دارد مي توان به اين اساتيد بزرگوار اشاره كرد :

مزاياي آموزش كنكور در موسسه حرف آخر:

برخي از مزاياي همكاري با موسسه ي حرف آخر را تا اينجا با هم مطالعه كرديم. اما مي خواهيم با موارد بيشتري نيز شما را آشنا كنيم تا در اين مسير با خيال راحت قدم برداريد :

  • آموزش تمامي دروس اختصاصي و عمومي به صورت انيميشن‌سازي و پويا نمايي
  • اضافه كردن نيم كره ي راست مغز به نيم كره ي چپ در آموزش و تدريس براي گيرايي بيشتر.
  • استفاده از الگو هاي حل سوالات براي كم كردن هرچه بيشتر زمان تست زني.
  • برنامه ريزي هاي اثر انگشتي يعني برنامه ريزي براي هر دانش آموز متناسب با خود دانش آموز و مختص آن ها.
  • برنامه‌ريزي 1000 ساعته و جمع بندي كامل دروس در همين مدت زماني براي تمامي دانش آموزان.
  • ارائه برنامه ريزي هاي اختصاصي براي دانش آموزاني كه زمان كمتري تا كنكور خود دارند و فرصت هاي خود را تا اين موقع سوزانده اند.
  • كمك گرفتن از بهترين اساتيد سطح كشور براي تدريس دروس.
  • پكيج‌ها و طرح هاي آموزشي جامع و متنوع متناسب با دانش آموزان مختلف.

رتبه‌هاي برتر حرف آخر

هميشه دانش آموزان و والدين آن ها دنبال نتيجه گيري هستند. از اولين سال هاي فعاليت موسسه تا به امروز به جرات مي توان گفت موسسه ي حرف آخر پاسخ اعتماد خانواده ها به خود را داده است. از جمله اين خانواده ها مي توان به خانواده ي اين دانش آموزان كه كنكوري هاي سال هاي 1397 و 1398 بودند نيز اشاره كرد :

  • حسام مراد بيگي رتبه ? رياضي كنكور سراسري
  • هانا ياري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا پادويي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهرداد زارع رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي حسني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • ميثم فرهمندي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سروين سليمان‌پور رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مينا صالحي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • جعفر قرايي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا خوشرو رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي ايماني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد نوري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد عليزاده رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • عرفان شهبازي رتبه ??? تجربي كنكور سراسري

به نقل از https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر