طراحي وب سايت

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3

 

روش مطالعه دروس عمومي

روش مطالعه دروس عمومي

piss_m4.png

 

ادبيات فارسي: ادبيات در آزمون سراسري 25 تست دارد كه بايد در 18 دقيقه به سؤالات اين دوره پاسخ دهيد. گفتني است اين دوره در آزمون سراسري ضريب 4 دارد و از اهميت ويژه اي برخوردار است. با توجه به بررسي سوالات دوره ادبيات در آزمون سراسري سالهاي اخير ، مي فهميم كه از هر مبحث اين دوره ، هر سال در امتحان ورودي يكسان تعداد سؤالات مطرح مي شود.

به اين صورت كه، 3 سوال واژگان ، 1 سؤال مربوط به تاريخ ادبيات ، 5 سؤال از آرايه ادبيات ، 5 سؤال مربوط به زبان فارسي ، 9 سوال قرابت معنايي و 2 سؤال املايي ارائه شده است. سوالات واژگان به عنوان سؤالات مفهومي و مصنوعي ادبيات طبقه بندي مي شوند ، به گونه اي كه در هر گزينه از آزمون ، منظور ما از كلمات كتاب هاي ادبيات سال دهم، يازدهم و دوازدهم است و سؤال فقط از يك سال جداگانه مطرح نمي شود. انواع ديگر آزمونهاي جديدي كه در آزمون سراسري معرفي شده اند شامل سؤالات مربوط به شمارش كلمه است كه داوطلب براي پاسخگويي به اين نوع آزمون بايد از دقت و سرعت عمل بالايي برخوردار باشد. 3 آزمون تاريخ ادبيات از دشواري متوسطي برخوردار است و نوع تست هاي عددي معناي كلمات را مي توان در تاريخ ادبيات نيز مشاهده كرد.

2 تست املا نيز در آزمون سراسري گنجانده شده است. براي پاسخ به اين سؤالات ، توصيه مي شود كه داوطلب در واژگان مهم و كليدي كتابهاي درسي ادبيات و همچنين كلماتي كه در كتاب درسي سال يازدهم زبان فارسي ذكر شده است مسلط باشيد. (توجه داشته باشيد كه با گرفتن آزمون هاي املا سالهاي اخير ، انواع جديدي از ادبيات كنكور را دريافت خواهيد كرد و مي توانيد مطالعه هدفمند و مفيدي داشته باشيد)

آزمون آرايه ادبي نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است و مي تواند به عنوان يكي از آزمون هايي كه پاسخ مي دهد ضعف بسياري از داوطلبان كنكور را به ويژه آرايه هاي استعاره اي و تشبيهي كه به پاشنه آشيل داوطلبان در ادبيات فارسي تبديل شده اند ، طبقه بندي شود.

براي پاسخ به تست هاي آرايه ادبي در كنكور ، بهتر است پس از تسلط بر آرايه ها و يادگيري آنها ، به تست هاي آموزشي مراجعه كنيد. آرايه ها را درست كنيد. انجام حدود 5 تا 10 تست و تحليل در يك شب ، به جز آنها ، قطعاً مي تواند آرايه هاي ادبي را به نقاط قوت شما تبديل كند.

5 تست زبان فارسي از جمله تست هايي است كه غالباً به آخرين پاسخ مي دهند.

9 تست قرابت معنايي شامل آزمون در پايان سوالات ادبيات است. مهمترين عنصر براي پاسخ به سؤالات قرابت، يادگيري نحوه خواندن آيات موجود شعر، در قالب سؤالات و گزينه هاي سؤال است. از آنجا كه نادرست خواندن مانع از پاسخ صحيح داوطلب شدن آزمون مي شود ، در واقع بايد معناي صحيح شعر را كاملاً درك كرد تا گزينه صحيح از گزينه هاي گمراه كننده اين نوع سؤال متمايز شود. مطمئناً خواندن اشعار حافظ شيرازي در اوقات فراغت به شما در پاسخ دادن به سؤالات بسيار كمك خواهد كرد زيرا در سالهاي اخير ثابت شده است كه بسياري از طراحان كنكور ورودي از شعرهاي حافظ براي طراحي سوالات استفاده مي كنند (البته به عنوان يك پيشنهاد)!

در پايان لازم به ذكر است كه ادبيات بايد در طول سال كنكور مورد مطالعه قرار بگيرد تا يادگيري اصلي كتابهاي ادبيات تا پايان اسفند به پايان برسد تا بتوانيد از فروردين ماه بررسي واژگان و تاريخ ادبيات را شروع كنيد. انجام تست هاي به موقع دقت و سرعت عمل شما را دو چندان مي كند.

عربي: درس عربي 25 سوال در آزمون سراسري دارد. 9 سوال اول در اين دوره سؤالات ترجمه است كه عموماً 6 تست ترجمه به زبان عربي به فارسي و 3 تست ترجمه فارسي به عربي است. 2 تست عربي و 5 تست درك مطلب سؤالات بعدي درس عربي است. در دروس عربي ، تسلط بر قواعد اولين حرف است.

شروع به تحصيل عربي نبايد براي ماههاي آخر سال باقي بماند. بهتر است شروع به يادگيري و تست زني در تابستان كنيد و توصيه مي شود موضوع را مطالعه كنيد. با كار روي قواعد و ترجمه جداگانه و گرفتن آزمون ها. آزمون هاي كنكور سراسري و رايگان مناسب ترين منابع براي كار هستند.

پس از يادگيري قواعد، توصيه مي شود تمام متون عربي سال دهم و يازدهم را تجزيه و تحليل كنيد كه در يادگيري به شما كمك مي كند. براي دوستاني كه در كلمات عربي ضعيف هستند ، كتابي با كلمات عربي توصيه مي شود كه در نمونه هاي بسياري در بازار موجود است.

دين و زندگي: سوالات دوره دين و زندگي شامل سؤالات 50 تا 75 جزوه عمومي كنكور سراسري است. در سالهاي اخير ، ديديم كه بيش از 67 تا 73 درصد سوالات اين دوره ، آيات و رواياتي است كه درصد قابل توجهي براي موفقيت در پاسخ به اين دوره است. حتماً در مورد آيات و روايات از روزهاي اول سال به خصوص آغاز و پايان آيه بحث كنيد كه مورد توجه طراحان كنكور است. شما بايد آيات را به روشي مطالعه كنيد كه به پاراگرافهاي كتاب درسي و همچنين آيات مربوط به آن مربوط باشد و قادر هستيد در كمترين زمان به سؤالات پاسخ دهيد.

براي آشنايي با نوع تست هاي در نظر گرفته شده توسط طراحان ، حتماً تمام آزمون هاي كنكور سراسري را بررسي كنيد و بتوانيد در مسير فكري طراحان حركت كنيد. گفتني است درس دين و زندگي داراي ضريب 3 بسيار مهم است. كه الان بهترين منبع براي ديني كنكور، ديني حرف آخر هست كه بدون حفظ يك كلمه مي تونيد، ديني را صد بزنيد.

انگليسي: انگليسي شامل 75 تا 100 سؤال از كتابچه عمومي است و اگر طبق دفترچه پاسخ دهيد ، سوالات آخرين تست هاي دفترچه عمومي است. آزمونهاي اين دوره معمولاً شامل 3 سؤال از قواعد ، 7 سؤال از كلمات ، 5 سؤال از كلوز تست و 10 سؤال از خواندن يا درك مطلب است. يادگيري كلمات براي پاسخ به سؤالات اين درس ابتدا به دست مي آيد. كتابهايي كه واژگان كتاب درسي را تجزيه مي كنند مفيد هستند و 504 كتاب واژگان ضروري مي تواند كمك بزرگي به داوطلبان با استعداد باشد. آزمون هاي امتحان ورودي آزاد و باز منبع خوبي براي يادگيري و پاسخ دادن به سوالات زبان انگليسي داوطلبان آزمون ورودي است. تست هاي تاليفي موجود در كتاب هاي موجود در بازار به داوطلبان كمك مي كند تا اين دوره را فرا بگيرند.

البته حفظ كردن همه لغات زبان خيلي سخت و فرار هست به همين خاطر بهترين گزينه، زبان انگليسي حرف آخر هست كه مي تونيد با انميشين سازي، لغت هاي كتاب درسي و فراتر از اون رو به صورت تصويري ياد بگيريد و يك بار براي هميشه ياد بگيريد.

يكي از مهمترين مشكلات داوطلبان سؤالهاي مربوط به كلوز و ريدينگ كنكور است كه در مجموع 60 درصد آزمون زبان را تشكيل مي دهند. بهترين روش براي يادگيري تكنيك هاي پاسخ به اين سؤالات و افزايش سرعت عمل در انجام تست ها ، تمرين و تمرين است. ضربه زدن به كلوزآپ ها و مجموعه هاي خواندن مي تواند كمك بزرگي به داوطلبان باشد.

سرانجام ، توجه به اين نكته ضروري است كه روش مطالعه دروس عمومي به طور متوسط ??30 تا 40 درصد از مطالعه دوره هاي عمومي در مقايسه با دوره هاي خاص در هفته و نياز به آزمون هاي زيادي براي تسلط بر مطالب نياز دارد.

ولي در كل مي تونيد همه درس هاتون رو با پروژه 6040 حرف آخر و صد روز طلايي تا كنكور 99 تمومش بكنيد.

 

 

khedmatazma in media

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155